VERYLUBE Мастило літієве для ШРК 125 мл
118 ₴
- Під замовлення
- Код: XB 30251
- +380 (97) 485-33-99Viber
- +380 (93) 485-33-99Viber
- +380 (95) 485-33-99
- Об'єм: туба125 мл
-
Консистентне мастило з дисульфідом молібдену для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС).
Традиційно використовується в шарнірах рівних кутових швидкостей передне- та повноприводних автомобілів. Витримує точкове контактне навантаження 3500 Н. Може використовуватися як замінник багатоцільових мастил на літієвій основі в вузлах і підшипниках автомобілів, промислового обладнання. Містить чистий високодисперсний дисульфід молібдену, завдяки якому надійно захищає вузли та підшипники, що працюють під час пікових і/або знакоперемінних навантажень.
НАЗНАЧЕНИЕ:
- Спеціальне мастило для ШРК
- Надійно захищає вузли та підшипники, що працюють за пікових і/або знакоперемінних навантажень
- Має високу механічну та хімічну стабільність, зберігає захисні та протизносні властивості навіть після дії тривалих механічних і теплових перевантажень
- Завдяки сильній липкості залишається на змащених поверхнях навіть під дією вібрації та високих швидкостей обертання
- Є водовідштовхувальною й може використовуватися в вузлах, що працюють у контакті з водою
- Утворює гарну ізоляцію і запобігає забрудненню підшипника
- Колір, візуально: чорний
- Клас консистенції за NLGI: 2
- Пенетрація за +25 °C, х10-1 мм: 285
- Температура краплепадіння, °C: вища + 180
- Робоча температура: довжина, °C: не вище 130
- Робоча температура: короткочасно, °C: не вище 150
- Мастило сумісне з усіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі, змішується з ними в будь-якому співвідношенні
- виконує вимоги специфікацій:
-
NLGI 2 (ASTM D217) ISO-L-XСCEB 2 (ISO 6743-9) KPF2N-25 (DIN 51502)
Застосування:
-
Під час використання заправного шприца для пластичного змащення. Внести мастило у вузол через прес-оливку до її появи із зазорів змащуваного з'єднання.
Під час закладання мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС.) Демонтувати захисний кожух, видалити стару змазку, демонтувати ШРК, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталей. Промити деталі, зібрати ШРКС, дотримуючись відносного розташування деталей за нанесеними мітками. Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРУС, встановити захисний кожух і поставити ШРК на місце.
Під час ручної закладки. Заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим стару змазку.
Застосовується для вузлів із частотою обертання до 10 000 об/хв
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ХАDО |
Країна виробник | Нідерланди |
Користувацькі характеристики | |
Об'єм рідини | 0125 |
- Ціна: 118 ₴